2 Ağustos 2012 Perşembe

STRIPED TIGHTS

Tekrar merhaba. Çok uzun zaman önce açtığım ve sürekliliğini getiremediğim blogumun başına geçmeye karar verdim. ( Yine! ) Ama bu sefer kararlıyım.:) Blogumda paylaşmak istediğim pek çok görselim oldu bu zamana kadar. Sürekliliği sağmalak adına gün gün paylaşmayı düşünüyorum bunları. Şimdilik annemle birlikte dışarı çıktığımız bir günde neler giydiğimi gösteren birkaç fotoğrafı paylaşıyorum sizlerle. Görüşmek üzere...









( Chiffon blouse )Şifon asklı: Stradivarius / ( Shirt )Gömlek: Bershka 
( Tights )Tayt: Taksim'de bir mağazadan /  
( Shoe )Ayakkabı: Zara / ( Bag )Çanta: Mudo Accessoires
( Necklace )Kolye: Pull & Bear / ( Sunglasses )Gözlük: Ray-Ban Wayfarer

                                  


2 yorum:

  1. ben son zamanlarda çılgınlar gibi çizgili skinny jean aradım, ben ve tayt ikilisi hakkında şüphelerim var :D ama çok yakışmış sana, az biracık da sarıyla süper olmuş!

    bana da beklerim seni, bir de çekilişim var ilgini çekerse mutlaka beklerim:
    http://edankb.blogspot.com/2012/08/pinspire-cekilisi.html
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)). Benim kesinlikle siyah beyaz çizgili herşeye ayrı bir zaafım var diyebilirim. Bu taytı tesadüfen bulup almıştım. Çizgili skinny jean konusunda haklısın, bulunamıyor maalesef. Ama belki alışveriş sitelerinde bulunabilir. Aramaya devam! :)

      Sil