27 Ağustos 2012 Pazartesi

Back from GREECE: While in RHODES

Tekrar merhaba! Altı günlük bir tatilden sonra geri döndüm. Nereye mi gittim? Salı günü İzmir'e, ertesi gün ise Ocean Majesty Cruise ile Yunan Adaları'na... Gezi detaylarını daha sonra aktarırım. Paylaşmak istediğim pek çok şey var elimde:)

Harika bir tatilden sonra bana kalanlar; bir sürü fotoğraf, unutulmaz anılar, yeni tatlar, geziler ve yeni tanışılan insanlarla edilen sohbetler oldu. Bunlardan önce, blogumu daha fazla gezi bloguna çevirmeden:), tatil boyunca giydiğim kıyafetleri postlamak istiyorum. 

Elbetteki yaz tatili olduğu için, giyinmek adına fazla alternatif olmuyor. Hele bir de güzel koyları ve plajları olan muhteşem Yunan Adaları'nı gezmeye gitmişseniz. Stil ayrıntıda gizlidir diyerek Rodos Adası'ndan kalan mini bir postu paylaşıyorum. Devamı gelecek...





( Sunglasses )Güneş gözlüğü: Ray-Ban Wayfarer
( Shorts )Şort: Big Last


( Tshirt )Tişört: H&M


( Ring )Yüzük: Bozcaada seyyar satıcıdan 
( Wristwatch )Kol saati: Lacoste


( Sandals )Sandalet: Twiggy -6 sene öncesi-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder