22 Ekim 2012 Pazartesi

Military & Masculine

Herkese MERHABA!
Selamımı veriyor ve iyi pazartesiler dileyerek geç kalmış bir posta geçiyorum...

Military modasına uygun iki parça (kamuflaj pantolon ve ceket) dolabıma gireli epey olmuştu. Bunlarla kombin yapıp blogta paylaşmam ise geç oldu biraz. Postlar birikti ama bir türlü oturamadım pc başına. 


Okuduğum üniversitede çift anadal hakkı kazanıp çift anadal okumaya başladım 2 hafta önce. 
Artık hem seramik ve cam tasarım hem de tekstil tasarım öğrencisiyim. Bundan son derece mutluyum lakin iki bölüm okumak sanıldığı kadar kolay değilmiş. Bir sürü resmi işlemler ve sonrasında iki ayrı bölümün dersleri ve ödevleri derken haliyle blogu güncel tutmak ne mümkün. Bir de bunların üzerine yeni bir eve taşınınca blogger kimliğinden uzaklaştım diyebilirim. Şikayetçi değilim tabii gelecekle ilgili planladığım herşeyin sırayla ve istediğim şekilde gerçekleşmesi beni fazlasıyla mutlu ve motive ediyor. Amaçlarıma daha istekle sarılıyorum.


( Collar )Yaka: Stradivarius

Bu kadar yoğunluğun arasında blogda yeni postları hemen yayınlayamayacağımı anladığımda onları biriktirmeye karar verdim. İşte bu post da onlardan biri. İki haftasonu önceden. Cirque Du Soleil' in sıkı takipçilerinden biriyim. Geçen seneki 'Saltimbanco' gösterisini izledikten sonra bu sene de 'Alegria' ile geldiklerini duyunca çok sevindim. Gösterim tarihlerinin sondan bir önceki gününe biz de bilet almıştık. Ve fotoğraflarda gördüğünüz kombin ile o haftasonu Ora Arena idim :)


( Military jacket )Military ceket: TOPSHOP
( Pant )Pantolon: MANGO (old / eski)
( Shoes )Ayakkabı: Tresera


( Backpack )Sırt çantası: LACOSTE (old / eski)



Arayı açmamayı diliyorum. Yeni postlarda görüşmek üzere. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder