8 Ekim 2012 Pazartesi

Indirimlr.com

Uzun zamandır yokum ne yazık ki. Blogu epey bir boşladım. 
Elimde, bugün yayınlayayım, şu gün şunu paylaşayım diye diye bir sürü post birikti diyebilirim. Hiç merak etmeyin hepsini paylaşacağım. Ama neredeydim ne yapıyordum, merak edenler için söylebilirim ki, öncelikle, bu sene üçüncüsü düzenlenen Çanakkale Bienali'nin açılışına gittim. 
Bir iki gün ailemin yanında ve arkadaşlarımla vakit geçirdikten sonra tekrar İstanbul'a döndüm. 

Sonra okul açıldı, ders seçimleri derken bir hafta daha geçti. Yoğun bir dönem beni bekliyor diye düşünüp kendimi okuluma odaklayıp motive etmeye çalışırken, hiç beklemediğim bir anda eğitimimle alakalı yeni bir gelişme oldu. Ve bundan dolayı inanılmaz mutluyum şu sıra. 
Hayallerime ulaşabilmem için en önemli adımlardan biri gerçekleşti diyebilirim. 
Bundan daha sonra detaylı bahsederim. Şimdilik, durumun heyecanını yaşıyorum :)

Gelelim bu postta sizinle paylaşmak istediğim konuya...Ben şu sıralar vakitsizlikten sezon ürünlerini internet ve dergilerden takip eden bir insan oldum.
 Mağaza mağaza dolaşmak, vitrinlere bakıp, fikir sahibi olduktan sonra alışveriş yapmak en sevdiğim hobilerimden biridir. 
Fakat bu aralar buna hiç vakit ayıramıyorum. Hele ki kış sezonu bu kadar yakınken ve henüz kış için adam akıllı bir alışveriş yapamamışken, gezip dolaşmaya vakit de ayıramıyorken, ihtiyaç dahilinde, alınacaklar listem olduğu gibi duruyor. Ben de çareyi eve döndükten sonra yorgunluk kahvemi yudumlarken, sevdiğim ve takip ettiğim markaların sitelerini tek tek gezip ne var ne yok diye araştırmakta buldum. Ama sonra bu da yorucu gelmeye başladı. Çünkü tek tek siteleri aramak araştırmak, bir süre sonra neyi nerede gördüğümü unutmama neden oluyordu.

Daha sonra herşeyi tek bir yerde bulabileceğim bir adres ararken indirimlr.com ile karşılaştım. 
Hemen sitede gezmeye başladım. Başta biraz karışık geldi. Yani, çok canlı ve göze batan bir site değildi. Nerede ne arayacağımı bilemedim. Ama kısa bir incelemeden sonra sitenin dilini çözdüm. Aslında sandığım kadar karışık değildi. İlk bakışta öyle görünüyordu. Öyle çok dikkat çekici olmasına da gerek yoktu. Gayet mütevazı bir siteydi ve en önemlisi aklınıza gelebilecek herşeyi içinde barındırıyordu. 







Online Mağazalar kategorisindeki alternatifleri görünce siteyi daha da bir sevdim. 
Çok fazla seçenek, tek bir adreste! Bundan daha harika ne olabilir ki? Modadan ev & bahçe ürünlerine kadar marka marka hepsi bu sitede. Sezon araştırması amacıyla internette dolaşırken bu siteyle karşılaşmam çok iyi oldu diye düşünüyorum.
 Artık hem site site dolaşmaktan kurtulup, hem de ne neredeydi hatırlamama gerek kalmadan geleceğim tek adres oldu diyebilirim. 

Aradığınız ne varsa burada bulabileceğinizden hiç şüphem yok. Ben siteyi oldukça sevdim. Bence siz de bir göz atın. Pişman olmayacak hatta müdavimi olacaksınız desem yeridir. Çünkü herşey ama herşey bu sitede var. Mutlaka uğrayın. İyi alışverişler! :)









Sitenin FACEBOOK  ve TWITTER  hesaplarına buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder