2 Eylül 2012 Pazar

EEEEKK!

İstanbul'a dönmeden önce ailemin yanında ve arkadaşlarımla geçirdiğim tatilin sondan bir önceki gününde son kez arkadaşlarımla buluşmaya giderken giydiklerimden bloguma kalan fotoğraflar...

Çok severek aldığım bu Eeeekk! yazılı tişörtü, defosundan dolayı hiç giyememiş ve yazlıktaki dolaba atmıştım seneler öncesinde. Malum son iki gün kala bavul hazırlığına giriştiğimde dolapta karşıma çıkınca çok sevindim. Ne yazık ki sevincim kısa sürdü çünkü defosunu hatırladım.
Çok severek almış ve hala seviyor olmamın yanında hiç giyememiş olmam da tişörtü daha çekici hale getirdi o an gözümde. O çekicilik gözümü o an o kadar güzel kör etti ki arkasındaki defoya rağmen giydim tişörtü o gün :) ( Tabi yine de kendimce kamufle ederek )

Bazen herşeyin o kadar da mükemmel olmasına gerek yoktur belki de... 
Seneler sonra dolaptan çıkan bu tişört üzerimdeyken, arkadaşlarımla birlikte -bir sonraki buluşmamıza kadar- son kez, güzel vakit geçirdim, mutluydum...






( Pant )Pantolon: Stradivarius


( Necklace )Kolye: Stradivarius


( Wristwatch )Kol saati: Lacoste ( Neon green bracelet )Neon yeşil bileklik: Bozcaada'dan
     

( Shoe )Ayakkabı: TOMS

Bu da bu tişörtün bana hatırlattığı sevdiğim sakar çizgi kahramanlardan biri 
   'Eek! The Cat' :)         





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder