17 Nisan 2013 Çarşamba

Since November

Bloggerlık işinden hiç anlamıyorum ben. Çoook uzuun bir ara oldu doğrudur. Çevremde beni takip eden yakınlarım, "Noldu blog işini bıraktın sanırım, devam etmelisin takip ediyorduk ne güzel" diye de söylenmeye başlayınca ve de özel hayatıma dair yenilikler, seyahat planları ve güzel başlangıçlar olunca bu enerjiyle tekrar bloguma geri döndüm.

Blog işi emek işi gerçekten. Başlı başına buna zaman ayırmak gerekiyor. Umarım bundan sonra bloguma o zamanı ayırabilirim. Bakalım bu o kadar mümkün olabilecek mi? ( iki bölüm birden okumak hayli meşgul ediyor insanı :) )

Neyse, gelelim; bu geçen aylar içinde neler yaptım!? Neredeyse 6 ay olmuş. Yok yok baya bir uzun ara olmuş. Ama gelecek postlarda bunu fazlasıyla telafi edeceğime inanıyorum ;) Çok güzel planlar var, seyahatler ve dönüşünde güzel notlar ve fotoğraflar olacağından eminim.

İşte peşi sıra yayınlacağım postlarda, geçen 6 ayın özetini ve küçük notlarımı takip edebilirsiniz. Umarım daha da uzatmam bu arayı. Şimdilik hoşçakalın. Geri dönücem!

Bazı fotoğraf detayları Kasım ve Aralık'tan;

*Eski evime hoscakal deyip yeni bir eve taşındım.
*Alışveriş yaptım.
*Ailemin yanına gittim.
*Çalıştım, çalıştım,çalıştım.
*Detaylara takıldım.
*Uzun zaman görüşemediğim arkadaşlarımla buluştum
*Güzel şeyler atıştırdım.
*Kendime defter yaptım:)
*Tekrar ailemin yanına gittim. { 9.Fotoğrafı odamın penceresinden çektim. Seviyorum o fotoğrafı }
*Ailece akşam yemeği yiyip sohbet ettik.
*Denize karşı güzel de bir kahvaltı yaptık.
*Saçlarım uzamaya başladı. { 12. Fotoğraf rengini değiştirmeden önce çekildi, şimdiki hâli çok çok farklı, onu da paylaşacağım :) }
*Kahve Dünyası'nda harika bir sufleyi mideye indirdim ;)
*Tantitoniden çok tatlı cupcake pişirme kapları aldım.
*Ve sınıf arkadaşlarıma götürmek üzere bir sürü mavi kremalı cupcake yaptım...

Devamı gelecek...>>































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder